reklama

O neposlušnom mobile, mysterióznom zážitku a o poslednom ultimáte

Zazvonil mi mobil. Mala som ho odložený na polici a práve som bola v záverečnej etape domáceho upratovania. Ruky mokré – nuž si vravím: „Veď chvíľku počkajte – doumývam a zavolám naspäť.“ V tú chvíľu sa však stalo niečo zvláštne. Telefón sa zdvihol sám. A rovno na hlasný hovor. Bolo počuť zvonenie kostolných zvonov a po chvíli hlas nášho známeho : „Haló, Vernerovci – haló, no tak, počujete ma?“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Preľakla som sa. Hlavne preto, že išlo o známeho, s ktorým mi vždy celkom dobre fungovala telepatia :-) – ale že by sme telepatiou dokázali zdvihúť telefón – to už mi do hlavy nešlo. Vyzeralo to veľmi tajomne. Bežala som si utrieť ruky a už som mu aj volala naspäť. Trocha ma ukľudnil keď povedal, že stojí pri kostole a zvony tam naozaj zvonia. Prvá časť záhady bola vyriešená. Len mi nešlo do hlavy, ako sa telefón mohol sám zdvihnúť a ešte k tomu na hlasný hovor. Ale sú veci medzi nebom a zemou... – však to poznáte – nuž nechala som tento zážitok s otvoreným koncom. Bez logického vysvetlenia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O niekoľko dní sme sa vrátili z obeda do kancelárie a kontrolovala som, či nemám zmeškané hovory – pretože zvonenie mobilu v kabelke občas nepočujem. Zmeškané hovory som nenašla – ale našla som prijatý hovor. Taký, o ktorom som ani netušila. Už mi bolo jasné , že sa tento hovor zasa zdvihol sám. Tento raz to nebol hlasný hovor, ale tichý, ktorý zostal uväznený v kabelke. Opatrne som zavolala dotyčnej osobe, ktorá mi povedala: „Veď si mi to zdvihla, aj som vás počula ako sa rozprávate – ale keď si sa neozvala, tak som zložila.“ Uf, rýchlo, rýchlo premýšľam, o čom sme na obede bavili – pretože s priamym prenosom komunikácie pri obede som naozaj nepočítala.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už mi bolo jasné, že nejde o žiadny mysteriózny zážitok, ale o závadu dotykového telefónu. Teda - žiadna záhada, ale závada.

Po krátkom čase nasledoval tretí zážitok. Stála som v banke pri okienku, pani za okienkom počítala peniaze a vtom sa mi zatriasla kabelka, telefón zavibroval, sám sa zapol a zasa rovno na hlasný hovor. Do bankového ticha sa z mojej kabelky ozval hlas – ba priamo krik mojej dobrej známej: „ Micka, musím ti niečo porozprávať. Taká som nahnevaná, že by som strieľala!“ Pani za bankovým okienkom sa vyľakane strhla, ale keď uvidela, ako zmätene som začala loviť môj neposlušný mobil v kabelke, pochopila o čo ide. Pokým, som ho s roztrasenými rukami našla, moja známa nám už stihla porozprávať o tom , čo ju tak veľmi nahnevalo. A pretože z jej strany ide často o monológ, nebolo jej zvláštne ani to, že ja nič nehovorím.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po tomto treťom zážitku som dala môjmu telefónu ešte jednu šancu. Posledné ultimátum. Ešte jedno samozdvihnutie a pôjde na reklamáciu. A pretože ide o inteligentný telefón – naľakal sa a poslúchol. Zatiaľ funguje dobre.

Je mi ale jasné, že môj samozdvíhací dotykový telefón je pomerne vzácny exemplár. Podľa toho, ako som čítala na diskusných fórach, tieto závady sú pomerne zriedkavé – takže mám vlastne výnimočný kus. S inteligenciou navyše :-).

Margita Vernerová

Margita Vernerová

Bloger 
  • Počet článkov:  115
  •  | 
  • Páči sa:  126x

Žijem akosi príliš rýchlo. Ale čím viac so mnou krúti vír môjho pracovného života, tým viac si vážim chvíle šťastia, ktoré môžem prežívať s mojimi najdrahšími. A ešte niečo. Blogujem rada. :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu