reklama

O neposlušnom mobile, mysterióznom zážitku a o poslednom ultimáte

Zazvonil mi mobil. Mala som ho odložený na polici a práve som bola v záverečnej etape domáceho upratovania. Ruky mokré – nuž si vravím: „Veď chvíľku počkajte – doumývam a zavolám naspäť.“ V tú chvíľu sa však stalo niečo zvláštne. Telefón sa zdvihol sám. A rovno na hlasný hovor. Bolo počuť zvonenie kostolných zvonov a po chvíli hlas nášho známeho : „Haló, Vernerovci – haló, no tak, počujete ma?“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Preľakla som sa. Hlavne preto, že išlo o známeho, s ktorým mi vždy celkom dobre fungovala telepatia :-) – ale že by sme telepatiou dokázali zdvihúť telefón – to už mi do hlavy nešlo. Vyzeralo to veľmi tajomne. Bežala som si utrieť ruky a už som mu aj volala naspäť. Trocha ma ukľudnil keď povedal, že stojí pri kostole a zvony tam naozaj zvonia. Prvá časť záhady bola vyriešená. Len mi nešlo do hlavy, ako sa telefón mohol sám zdvihnúť a ešte k tomu na hlasný hovor. Ale sú veci medzi nebom a zemou... – však to poznáte – nuž nechala som tento zážitok s otvoreným koncom. Bez logického vysvetlenia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O niekoľko dní sme sa vrátili z obeda do kancelárie a kontrolovala som, či nemám zmeškané hovory – pretože zvonenie mobilu v kabelke občas nepočujem. Zmeškané hovory som nenašla – ale našla som prijatý hovor. Taký, o ktorom som ani netušila. Už mi bolo jasné , že sa tento hovor zasa zdvihol sám. Tento raz to nebol hlasný hovor, ale tichý, ktorý zostal uväznený v kabelke. Opatrne som zavolala dotyčnej osobe, ktorá mi povedala: „Veď si mi to zdvihla, aj som vás počula ako sa rozprávate – ale keď si sa neozvala, tak som zložila.“ Uf, rýchlo, rýchlo premýšľam, o čom sme na obede bavili – pretože s priamym prenosom komunikácie pri obede som naozaj nepočítala.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už mi bolo jasné, že nejde o žiadny mysteriózny zážitok, ale o závadu dotykového telefónu. Teda - žiadna záhada, ale závada.

Po krátkom čase nasledoval tretí zážitok. Stála som v banke pri okienku, pani za okienkom počítala peniaze a vtom sa mi zatriasla kabelka, telefón zavibroval, sám sa zapol a zasa rovno na hlasný hovor. Do bankového ticha sa z mojej kabelky ozval hlas – ba priamo krik mojej dobrej známej: „ Micka, musím ti niečo porozprávať. Taká som nahnevaná, že by som strieľala!“ Pani za bankovým okienkom sa vyľakane strhla, ale keď uvidela, ako zmätene som začala loviť môj neposlušný mobil v kabelke, pochopila o čo ide. Pokým, som ho s roztrasenými rukami našla, moja známa nám už stihla porozprávať o tom , čo ju tak veľmi nahnevalo. A pretože z jej strany ide často o monológ, nebolo jej zvláštne ani to, že ja nič nehovorím.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po tomto treťom zážitku som dala môjmu telefónu ešte jednu šancu. Posledné ultimátum. Ešte jedno samozdvihnutie a pôjde na reklamáciu. A pretože ide o inteligentný telefón – naľakal sa a poslúchol. Zatiaľ funguje dobre.

Je mi ale jasné, že môj samozdvíhací dotykový telefón je pomerne vzácny exemplár. Podľa toho, ako som čítala na diskusných fórach, tieto závady sú pomerne zriedkavé – takže mám vlastne výnimočný kus. S inteligenciou navyše :-).

Margita Vernerová

Margita Vernerová

Bloger 
  • Počet článkov:  115
  •  | 
  • Páči sa:  126x

Žijem akosi príliš rýchlo. Ale čím viac so mnou krúti vír môjho pracovného života, tým viac si vážim chvíle šťastia, ktoré môžem prežívať s mojimi najdrahšími. A ešte niečo. Blogujem rada. :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu