reklama

Najkrajší pár roka

Dnes ráno, keď som sa ponáhľala do práce, som stretla najkrajší pár roka. Vy neviete, kto tvorí najkrajší pár roka? Tak vám to vysvetlím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Stáli na prechode pre chodcov a ja som ako slušný vodič zastavila. Nuž, to čo som uvidela, nevidí človek každý deň.

Zdroj obrázku: www.pixabay.com
Zdroj obrázku: www.pixabay.com 

Cez prechod pre chodcov prechádzali starký so starkou. Dovolila som si pomenovať ich tak familiárne, lebo mi boli obaja veľmi sympatickí. Starý pán držal v ľavej ruke palicu, o ktorú sa opieral a stará pani držala tiež palicu – v pravej ruke. Tie zvyšné dve ruky mali vzájomne prepletené. Držali sa tak krásne, ako zamilovaní pubertiaci. Jej dlaň v jeho dlani.

Tá stará dáma nemala oblečený luxusný kabát dobrej značky, ani hlavu nádherne upravenú od kaderníka, ako by mohol niekto od ženy z najkrajšieho páru roka očakávať. Ten starý pán nebol žiadny starnúci seladón so sexy úsmevom, ani nemal vyšportovanú postavu, ako by sa možno patrilo mužovi z najkrajšieho páru roka. Obaja boli vekom akísi povykrúcaní a zohnutí, ale i napriek tomu som presvedčená, že by im ten titul mal patriť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pomalým uboleným krokom prechádzali cez prechod pre chodcov a mne sa na chvíľu zazdalo, že sa pozerám na promenádu pred Plesom v opere. Krása a harmónia.

Starý pán mi chcel zamávať, asi ako gesto, že ďakuje, zodvihol teda palicu a zamával mi ňou, stará pani vykúkla spoza neho, a milo sa usmiala.

Tak nádherne sa držali spolu - a ja som si vtedy jasne uvedomila, že napriek všetkému vidím najkrajší pár roka. Ešte chvíľku som po nich pozerala, až ma z toho krásneho sna prebralo trúbenie netrpezlivého vodiča za mnou.

Tak. Aj takéto úžasnosti môže človek uvidieť.

Občas stačí len - dobre sa pozerať naokolo.

Margita Vernerová

Margita Vernerová

Bloger 
  • Počet článkov:  115
  •  | 
  • Páči sa:  126x

Žijem akosi príliš rýchlo. Ale čím viac so mnou krúti vír môjho pracovného života, tým viac si vážim chvíle šťastia, ktoré môžem prežívať s mojimi najdrahšími. A ešte niečo. Blogujem rada. :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu