reklama

Odfotím si tvoje vrásky, láska moja. Môžem?

Obdobie daňových priznaní je pre nás účtovníčky, veľmi náročné. Aj ja žijem už niekoľko týždňov v studenom svete čísiel. Červené i čierne, dlhé i krátke. Občas sa našťastie ale objaví nejaký humanizátor...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

...ktorý ma na chvíľku vyvedie z tohto monotónneho sveta.

Nedávno prišiel ku mne jeden môj známy so svojou (ne)stárnucou Láskou. Ten môj známy má asi šesťdesiat rokov a potreboval urobiť daňové priznanie. Posedeli sme si spolu všetci traja a pani mi porozprávala o tom, ako chodí opatrovať seniorov do Rakúska. Rozprávala krásne a veľmi zaujímavo, až tak, že som si niektoré zážitky vedela živo predstaviť. 

Zdroj obrázku: www.popularne.sk
Zdroj obrázku: www.popularne.sk 

Vzhľadom na to, že pri práci, ktorú vykonáva, má veľa času na premýšľanie (hlavne, keď jej klient spí), tak začala len tak z dlhej chvíle premýšľať nad tým, prečo sú niektorí seniori vráskaví a iní majú tvár takmer bez vrások. Súc vedomá si toho, že sa týmto seriózne zaoberajú iné profi-subjekty, predsa len si vytvorila svoju vlastnú teóriu:-) . Možno troška vtipnú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Všimla si totiž, že tí, ktorí pravidelne spia len na chrbte, majú menej vrások ako tí, ktorí spia na boku, alebo na bruchu. A tak vydedukovala, že keď si spiaci človek počas spánku tlačí poduškou na tvár, pokožka sa pokrčí a vrásky sa tvoria viac:-). Nie však o tomto chcem dnes písať.

Smiali sme sa spolu na tejto jej teórii a po chvíľke zdravého smiechu mi ten môj známy vraví: „Nesmej sa, ono to fakt funguje. Minule som sa ráno prebudil a len tak zo zvyku som chvíľku pozeral na moju ako spí. Spala na chrbte a takmer všetky jej vrásky na tvári sa jej v tejto polohe vyrovnali. Neveríš? Ukážem ti, aj som si ju odfotil. Bola taká krásna a ešte sa zo spánku aj usmievala.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A začal hľadať vo svojom mobile fotografiu vrások i nevrások, ktorú tej svojej Láske urobil.

Pani sa na neho trošička prísne pozrela a diplomaticky mu naznačila, že si to pozrú spolu doma. On, ako slušne vychovaný partner pochopil, že by asi nebolo vhodné takú fotku ukazovať mne.

Fotografiu som teda nevidela, ale tento môj známy ani netušil, aký krásny príbeh mi v tých pár vetách povedal. Ja som zrazu celú tú úžasnú scénku videla, ako na plátne kina. Dej bol asi takýto:

Muž sa ráno prebudí, pozrie sa tej svojej (ne)stárnucej Láske do tváre – a ona sa mu zdá byť taká krásna, že si ju chce odfotiť. Obuje si papuče, obíde posteľ, zoberie si mobil a tú svoju spiacu Lásku si odfotí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odfotí si ju, lebo je ešte stále krásna a stále sa mu veľmi páči.

A ona, ako keby tušila jeho úmysel, sa zo sna sladko usmeje.

On si odfotí jej vrásky. Aj nevrásky, ktoré sa počas toho čarovného spánku zázračne ukryli. 

A miluje tú svoju Lásku aj po rokoch. S vráskami, aj s nevráskami.

Tak. Aj takéto daňové priznania občas robím a aj takýchto úžasných ľudí občas stretávam.

Margita Vernerová

Margita Vernerová

Bloger 
  • Počet článkov:  115
  •  | 
  • Páči sa:  126x

Žijem akosi príliš rýchlo. Ale čím viac so mnou krúti vír môjho pracovného života, tým viac si vážim chvíle šťastia, ktoré môžem prežívať s mojimi najdrahšími. A ešte niečo. Blogujem rada. :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu